Minelay 18 ay 10 günlük, 7′30 uyanış, 11 öğle uykusu, akşam 8-9 gece uykusu. Önce emzirip sonra sallayarak uyutuyorum henüz kendi uyumayı reddediyor ben de çok zorlamak istemiyorum. Hırçınlık, sürekli ağlama, vurma filan varsa 2 yaş sendromu olabilir, benim oğlum da hafiften sendroma girdi sanırım 😶