Betul-08 Kızlar sezeryan olalı 14 gün oldu eşimle uzun yola gideceğiz araba kullanmamda bi sıkıntı olur mu kullanan oldu mu hiç
susunbebekuyuyo Betul-08 o göbüş lömbüdü lömbüdü olur sadece 😊ama bence engel değildir ablam doğum yaptıktan 2 gün sonra kullanmıştı yavaş yavaş