Kuzeyinannesimerve Uzmanlar aslında bebeklerin 1 yaşa kadar ihtiyacı olmadığını anne sutunde bulunduğunu söylüyorlar Bir yaşına kadar alışması bardak tutmayı öğrenmesi için verilmesini söylüyorlar . Biz 5.5 aylık olduk henüz başlamadım. Siz ne kadar veriyorsunuz
Birdunyabircennetannesi Kuzeyinannesimerve Çok sıcak havalar mutlaka az da olsa vermelisiniz. Ve ek gıdaya baslanildigi an verilmeli. 1 yaş nerden duyduysaniz yanlış
Kalpatisi_ Kuzeyinannesimerve 3 aylıkken vermeye başladım mama içtiğinden ve havaların sıcak olduğundan dolayı 1-2 çay kaşığı ile veriyodum şuan 5 aylık fazlalaştırdım
nazlimom_ Kuzeyinannesimerve biz 4 aylık olduk ben enfeksiyon kaptım doktor bebeğede geçmiştir bolca emzir her emzirme sonrasıda 1-2 çay kaşığı su içir dedi su içiriyorum çişide 2-3 haftadır koyu renkte ve kokuyordu zaten şimdi rengi açıldı kokmuyorda
Kuzeyinannesimerve Birdunyabircennetannesi hayır bebeklerin gerçek anlamda bir yaşına kadar ihtiyaçları yok zaten anne sütünün yüzde sekseni su
Birdunyabircennetannesi Kuzeyinannesimerve Siz bilirsiniz ama verilmeli diye düşünüyorum ben ek gıdaya başladığımdan beri veriyorum
Sindamek Ben 3 aylıkken başladım havalar çok sıcak terliyor. mama ve anne sütü içiyor başlarken 1 2 çay kaşığı verdim şimdi biberon ile veriyorum kendi istemeyince bırakıyor zaten. Kuzenimin bebeği susuzluktan hastanede yattı 5 aylıkken maalesef
Rumeysa28 Kuzeyinannesimerve haziran doğum yaptım temmuzda vermeye başladım havalar çok sıcaktı günde 3 5 çay kaşığı vererek başladım şimdi 1 yaşında çok severek lokur lokur içiyo