Biz bir haftada tuvalet eğitimi öğrendik
Bir ay geçti Haziran 17 de tamam di. Gece gündüz
İki gündür ne oldu bitti anlayamadım çocuk gece altına kaçıyor bugün de aynı
Nedeni ni bilemiyorum üşütme yok herşey eskisi gibi ama nazar oldu çocuğa eminim sanki hissediyorum kardeşim askere gitti cuma günü bütün sülale geldi herşeyni çocuğun eleştirdilee yok ne kadar hiperaktif yok çok akıllı bak bak nasıl temiz yani illa oğlum kendini gösterdi nasıl bir yol izlemem lazım benim ya çiş diye koşa koşa giden çocuk tuvaletenn kaçıyor birde gündüz de tutmaya başladı