Hrcntes benim oğlum da 10 aylık sabah uyanınca ilk mama yiyor, saat 11 gibi kahvaltı yapıyor öğlen yine mama yiyor, saat 4 5 gibi yoğurt ve yemek yiyo saat 8 gibi de muhallebi yiyip uyuyor. Sevdiği şeyler vardır muhakkak ben onları yapmaya özen gösteriyorm.