Merhaba kızlar ben polikistik over hastasıyım.Tüp bebek tedavisi görürken kendim hamile kaldım ve çok şükür bir kızım var şuan 10 aylık.Yaklaşık 3 ay önce doğumdan sonraki ilk adetimi
Görüyorum sanarak tam 1 ay yoğun kanamalarımın geçmesini bekledim sürekli parça gelen ve rahatsız edici boyutta, sonunda doktora gittim ve rahim kalınlığı olmuş dendi progestan verdi bu ilaç kesecek dendi evet kullandığım ilk üç gün kesti ama daha sonrası felaket avuç büyüklüğünde parçalar gelmeye başladı kanama hat safhaya ulaştı.Bu iş bu şekilde çok daha fazla uzayacaktı ilaçla diye başka doktora
Gitmeye karar verdim, bu doktor doğum kontrol ilacı vermek istedi bebeğim daha çok küçüktü
Emzirmemin zararlı olduğu söyledi ve kürtaj yapalım ve parça alıp bakarız dedi patoloji sonucuna göre olmazsa hormonlu spiral takarız dedi. Kürtaj oldum, kanamam bitti.Patoloji sonucum da temiz çıktı o yüzden bişey yapmadılar.Ama 3 ay sonra yeniden önce lekelenme şeklinde şimdide gene parçalı ve yoğun kanamam tekrar başladı.Bu BÖyle sürekli yenilecek mi diye çok korkuyorum sürekli kürtaj mı olacak daha başk şeyler mi. Daha önce bunu yaşayan varmı? Lütfen bana bir akıl verin? Bu arada bugün doktor randevum var bakalım ne denecek? Sizlerimde başına geldimi bu tip bir durum?