Ben mamajo aldım çokta uygun fiyatlı akıtma yapmıyor kızım çok güzel tutuyor.Diğer çoğu şeyinde marka ve pahalı şeyler aldığım oldu emzik biberon vs ve kızım kullanmamıştı o yüzden şimdi önce uygun fiyatlı birşey almak istedim beğenmezsek başka alırız diye düşünmüştüm ama kızım bu alıştırma bardağını sevdiği için devam ediyoruz ☺️