Gzd3 Öncelikle şunu söylemeliyim çok çaresizim, biri yardımcı olursa fikir verirse çok sevinirim. 5aylık bi bebeğim var. Bi ay önce süt alerjisi teşhisi koydu dokturumuz. Kilosu az olduğu için mamaya başlamamı istedi. Mama bebeğimin vucudunda yüzünde kırmızı lekeler cıkarttı. Doğuştan beri hep gazı vardı zaten. Kolik gibiydi çok huysuzdu sürekli ağlıyodu. Bi ay öncede neocate mamasına başladık. Doktor banada süt ve besin alerjisine yönelik diyet başlattı. Mamanın tadı kötü olduğu için çoğu zaman yemiyodu döküyodum. Bi haftadır mamayı yiyor ama uykularımız düzeleceği yerde yine en başa döndük. Bebeğim gece saat başı uyanıyor. Doktor açlıktan dedi ama karnı doymasına ragmen sürekli uyanıyor. Üç gündürde hiçbir şekilde uyutamıyorum. Yatırcağım zaman çığlıklar atıyor. Gerçekten çok çaresizim. Uykusuzluk yorgunluk bitkinlik çaresizlik hepsi bi yandan birde sürekli kafamda acaba neye alerjisi var düşüncesi. Gce sürekli kalkıp emip uyuyor. Ama saat başı uyanıyor. Alerji için önerebileceğiniz doktor var mı? Kafayı yemek üzereyim yardım eden biri olabilir mi sizce nedn bu şekildedir bi fikir veren olur mu
Deletedmom277 Gzd3 neler tüketmiyorsunuz ? Süt ürünleri diyince dana eti de giriyor bunun içerisine. yumurtaya da alerjisi olabilir mi
Sebihani Gzd3 çoğu doktor artık bu alerjiyi söylüyor. Ben çok güvenemiyorum açıkcası. İzmirli değilim bildiğim bir doktor yok ama tek doktora göre hareket etmeyin dontorunuzdan emin değilseniz.
2205 Gzd3 öncelikle geçmiş olsun benim bebegimde alerjik mamaya alışana kadar uyku düzensizliği oluyor evet ben diyeti sadece 10 gün yaptım sonra bebeğim emmek istemedi sütün tadı aynı olduğu için şimdi sadece mamayla besleniyor ayrıca doktorum diyetin beni güçsüz bırakacağını bu sefer bebeğime bakmakta zorlamacagimi istersem emzirmeyi birakmami söyledi ve bende bıraktım. Mamaya zor alıştı alışması için mamanın içine 1 çay kaşığı vanilya şurubu kattım ilk zamanlar doktor önerdi sturbucks tan alıyordum. Senin de mantığına yatarsa böyle yapabilirsin. Yanlız 15 gün uyku düzensizliği oluyor hatta 20 gün. Geçmiş olsun kolay gelsin
Gulcenk83 Gzd3 Karşıyaka da Yalçın bay tavsiye ederim Benimde kızım atopik egzama oldu gitmediğim doktor kalmadı en son Yalçın beye gittim ve çok iyi geldi verdiği kremler özellikle alerjik bebeklerde çok iyi bu doktor araştırın derim Karşıyaka da yeri
Gzd3 Deletedmom277 doktor öyle sıkı bi diyet verdi ki yediklerim sınırlı. Süt ürünlerinin olduğu herşey, yumurta, dana eti, çilek, şeftali, hazır paketli gıdaların hepsi, balıkların hepsi ve alerjen olan hiçbir şeyi yemiyorum.
Gzd3 Deletedmom277 ekmek bile özel alıyorm. İçerisinde hiçbir alerjen olmayan süt un mayadan yapılan ekmekler kullanıyorm. Mısır yagı yerine zeytinyağ kullanıyorum. Domates vb hiçbir alerjeni tüketmiyorum. Mamadan mı böyle oluyor acaba? Gercekten cok caresizim, düşünmekten çıldırcam artık
Gzd3 Sebihani izmirde behçet uz hastanesine gittim ama bebeğimin yüzüne bile bakmadılar. Alerji bölümü izindeymiş randevu bulamadık. Doğru düzgün doktorda bulamıyoruz ki herkes başından savuyor
Gzd3 2205 bebeğim önceden mamayı içmiyordu ama bi haftadır mamayı sade bi şekilde içebiliyor. Bende diyorum ki acaba mamada da mı birşey varda böyle oluyor.
Gulcenk83 Gzd3 ewet özel kendi yeri var canım Google a yaz Karşıyaka çocuk doktoru Yalçın bay die cıkıyo zaten