Busranehr Kızım aşı oldu akşamına dix kapağına doğru fazla bi şişlik fark ettm acile götürdük kan aldılar sonuç bekliyoruz başına gelen varmı
Balkupummm Busranehr Benim ogluma kolundan yapilmisti o asi ve kolu kipkirmizi olup sismisti ateside 39 olmustu 1 gun surup duzelmisti bana normal demisti doktor biraz agir bi asi 18 aylik asisi