Arkadaşlar eşimin amcaoğlu var. Tek çocuğu var. 8 yaşında kapının önünde oynarken kalp krizi geçirdi. Şuan yoğun bakımda. Doktor herşeye hazırlıklı olun diyo. Durumu çok kötü. Cihaza bağlamışlar. Lütfen bol bol dua eder misiniz ? Anne babası perişan haldeler. Çok zor bir durum. Rabbim kimseye böyle acı yaşatmasın. Sizden ricam bol bol dua 🙏