Iremvrgn-11 6 Buçuk aylık gece 9 da yatar sabah 6 da kalkardı iki gündür 4 buçuk da kalkıyor. Gündüzleri de asla uyumuyor böyle olan var mı?
Yasem12 Iremvrgn-11 benim kzimda sürekli uyjuda agkiyo emziriyorum gece yarım saat sonra sesli bir şekilde agliyo acaba ek gıdadan dolyi bağırsaklarında sancı mi oluyor ne yapmalı hiç bir fikrim yok fikir vern olursa çok mutlu olurum
Sedadgr Iremvrgn-11 benim oğlum 5.5 aylık kesinlikle gündüz uyumuyor uyutyrm peşimden uyanıyor taş çatlasa 10 dkka fazlası yok gece desen sabaha kadar 10 sefer kalkioz
Iremvrgn-11 Yasem12 Aynen öyle canım biz de öyleyiz büyüme haftası da değil ama uyku konusunda sıkıntı yaşıyoruz