Anneler desteğinize ihtiyacım var
Kizim 7 ay 24 günlük odasını ayırdık 1 hafta bile olmadı ben de geçiş aşamasındayız onunla aynı odada kalıyorum birkaç gün sonra odama geçeceğim. Fakat kızım odasına geçtiğinden beri gece uyanınca ağlamıyor sessizce uyanıyor ve benim uyanmami bekliyor yada yatakta tepiniyor ben de o sese uyanıyorum. Meme+formül mama+ek gıda olarak ilerliyoruz formül mama verip geri yatırıyorum. Belli bir süre sonra odama geçeceğim için Bebeği böyle olan anneler oldu mu oldularsa ne yaptılar 🤔