Şimdi durum soyle dun gece oglum uyumadan önce ona 100 cc yakın biberona sut koydum ama tamamen oylesıneydı hanı ıcermı dıe bakmak ıcındı neyse ıctı bıtrıdı ve oğlum gece asla uyumaz bınkere kalkardı ve hiç uyanmadı sanırım süt onu tok tuttu cunku artık sütüm gelmiyor bu arada 14 aylık nokta kadar geliyor hala ıcıyor ama onu tatmın etmıyor neyse anladım ki süt onu tokk tuttu ılk kez verdim inek sütü de ayrıca bunda bi sakınca var mı bide sütü ısıtıp mı vermeliyim cok az ılınmıştı dün verdiğim kaynatmadm cok rahat ıcsin diye