Merhaba annişler, 5 temmuzda doğum yaptım 21 günlük anneyim 4500 e doğum yaptım e devletten baktım 975 TL doğum ücretin olarak görünüyor sgk dan başvurup ücretin yarısını geri alabiliyormuşuz diye bir duyum aldım fakat hastaneden bir faturam yok ücretin falan yazdığı, bu şekilde bir başvuru yapabilir miyim ne yapabilirim bilgisi olan var mı