alparslan_ve_annesi korunmuyor musunuz? Şu an için belki erken olabilir ama en ufak bir kaçakta hamile kalabilirsiniz, ben 5. Ayda hamile kalmıştım. Eğer hap içerim diyorsanız emzirirken içebileceğiniz doğum kontrol hapı cerazette, yalnız o da diğer haplar gibi kullandıktan 1 ay sonra korumaya başlıyor. Dikkatli olun derim, ben ikinciden sonra direkt başladım. Telefonuma her güne hatırlatma kurdum unutmamak için, hiç de unutmadım. Şükür öyle dertlerim kalmadı, boşandık 🤭