Gozunde kayma var diye gittim hem şaşılık hipermetrop ve astigmat teşhisi konuldu gözlük verildi daha 5 aylik yatan cocuk gözlüğü hâliyle takamiyor ama takmasi lazim boyle biseyler karşılaşan basina gelen veya cevresinde goren varmi kime sorsam 5 aylik gözlüğü nasil taksın diyor