hilalinannesiiii Birdunyabircennetannesi aynen öyle bi tanidigimin kizi 11 de uyuyup sabah 6 da kalkiyormus. Diyorum nerde yanlis yapiyoruz nedir yani sallayarak uyutmak destekli uyutmaksa emzirerekte öyle sans kardeşim bu isler
Aysenurgokduman hilalinannesiiii oyle uykusuna çok dikkat edin ondan kışın bebekleri ne kadar ne uzunlukta öyle uykusuna yatirirsaniz o kadar gece uykusundan çalarsiniz 2. Saat den fazla öyle uykusunda tutmayın 2 kere uyutun 5 ayliksa 4ayliksa 3 kere fazlası bilin ki gece uykusundan gider
rumeysalbayrakaya hilalinannesiiii uyumayan çocuk uyumuyor işte canım ben artık benim çocuğum da böyle deyip kabullendim. Her türlü şeyi denedim olmuyor. Yeri geliyor gece 2 de bir uyanıyor sabah 7-8’e kadar uyku yok saçımı başımı yolsam ne fayda. Eşimle hafiften psikolojimiz bozuldu ama kabullendik minimum uykuyla yaşıyoruz 😁 Eğer çocuğunun sağlık problemi olduğunu düşünmüyorsan sorgulama neden uyumuyor diye akışına bırak İnan ki bazen yapacak hiç bişey olmuyor 🥲
hilalinannesiiii rumeysalbayrakaya hic biseyi yok inan uykusu hafif ve uyku yok kizin kitabında ama delirecegim yakinda 😂
rumeysalbayrakaya hilalinannesiiii aynen öyle bak bu saat oldu bir gram uyumadım kaçta uyurum o da belli değil millet kaçıncı uykusunda kim bilir ama ne yapalım bizimkiler de bu model büyüyecekler ve biz bu günleri unutacağız inşallah 🫠
Nejla-12mustafa hilalinannesiiii beyaz gürültü açıp denedin mi aynı durum bizde var 20:30 gece uykusuna geçiyorum ama bı uykuya direnmen ağlıyor almıyor hemen beyaz gürültüyü son ses açınca susuyir sonra uykuya dalınca kisiyirum sesini
hilalinannesiiii Nejla-12mustafa herseyi deniyorum beyaz gürültü kuranlar dualar ama yok ağlamıyor ama uyumuyorda
hilalinannesiiii Aysenurgokduman su an bebegim 3 aylik sayilir yani gündüz uykulari kisa mi olsun diyorsunuz gece daha mi cok uyur. Ama bu gündüz de uzun süre uyumuyor sallayarak uyutuyorum
Aysenurgokduman hilalinannesiiii şuan. Çok erken senin icin 4 ayını bekle gündüz uykularıda gece uykularıda düzene girecek şuan daha gündüzü geceyi bilmiyo belki atak donemindedir sabret güzel olucak
Buse-umut Aynı durumdayım 1 yaşında 8.atak dönemindeymişiz bide dün ateşliydi bugün hiç bişeyi yok uykuya dalamadı bi resmen ayakta uyuyorum😴.inşallah bu sıkıntılı dönemeler geçer bir an önce🥴🥱
Yumut hilalinannesiiii çok geç gündüz uykusunu en geç 4 te bitmesi gerekiyor. O yüzden uyumuyor. Aylarına göre uyku saatleri var.
bebegim25 Birdunyabircennetannesi merhaba uyku damlasının markası nedir ve 2 aylık bebekler için kullanılabilir mi
Birdunyabircennetannesi bebegim25 Çok küçük canım daha ben 9. 10. Aydan sonra başladım. Bay bay night
Yumut bebegim25 çok küçük ne kadar bitkisel diye adlandırılsada çok zararlı tavsiye etmem. Ama emziriyorsanız melisa çayı içebilirsini yada papatya tabi önce doktorunuza danışın.
Aysenurgokduman Yumut aynen rezene çayı da iç papatyada rezene sakinlik papatya uyku verir o ilaçlarda asla kulanma