Kızım 7 yaşında doğduğundan beri ateşli idrar yoku enfeksiyonu geçiriyordu 2 yaşında her iki böbreğinde vur olduğunu öğrendim sağ böbrek 2 sol böbrek 3 dereceli reflü vardı 1 yıl koruyucu dozda antibiyotik verdim bırakınca tekrar geçirdi kapalı enjeksiyon ile amelyat oldu 1 sene önce oldu ama bu sene 2 kez yine idrar yolu geçirdi voiding çekilecek tekrar bu durumu yaşayan anneler neler yaptınız çok üzülüyorum ☹️