Baloglum4 Kızlar bugun kan tahlili verdim sonuc pozitif ama sivilce ilaci var monodoks diye günde 1 defa iciyordum son 6 gün icmemeye başladim. Acaba bebeğe bir sıkıntı olmus mudur ? Bilgisi olan var mi kızlar?
Sermincev Baloglum4 daha kan dolaşımı başlamadığı için bişey olmaz ama devam etme artık. Bende hamile olduğumu öğrendiğim de birsürü ilaç içmiştim bilmeden, sıkıntı olmuyormuş :)
Baloglum4 Eczaci bir arkadaşı var esimin bir sıkıntı olmaz bebege bisey olmamistir ama daha kullanmasın demis
Baloglum4 Sermincev canım betaya göre 7 haftalik hamileyim bir zarari olsaydi bebegr düşük gibi bisey olurdu sanki demi ?
Baloglum4 Bir baska eczaci da dedi ki bebegi zehirlemiş olabilir rahimden ya da ultrasonda baksin dr demiş .. inanin kafam cok karişik