Bugüne kadar meme + yetmediği durumlarda mama vererek devam ettik. Bebeğim 1 yaşında ek gıdayı seviyor şükürler olsun yemesi güzel. Emziriyorum ancak sütüm yetersiz geliyor mama veriyorum arada araştırdım mamayı kesebilirsiniz dediler 11,5 kilo bebeğim. Ama mama varlığı bugüne kadar içimi rahatlatıyordu ne yalan söyleyeyim. Mama varlığı güven veriyordu şimdi mama yerine ne verebilirim o açığı basıl kapatıcam bilmiyorum. Önerileriniz nelerdir ne yapmalıyım. Günde bir iki kez 90 cc veriyorum.