Maviimm Emme sıklığı azaldı sadece gece ve uykuya geçişte emiyor. Acaba ek gıdayo fazla mı veriyorum çok fazla mı doyuyor resmen gündüz hiç emmemeye başladı sizde böyle olmuş muydu
Myrose Maviimm benim kızımda aksine çok sık emiyor 1-2 saatte bir emiyor. Ek gıdayı fazla veriyor olabilirsiniz. Bu yaşta günlük 2 çay bardağı ek gıda öneriliyor eğer emzirmeye devam etmek istiyorsanız az emdiğinden azalabilir sütünüz 🌸
Sedanindenizi Maviimm 13 aylik Aynen boyle sabah uyaninca ve gece yatarken emiyor o kadar gun icinde de sulugunu yakinlarda goremesse tsortumu siyirtip az cekip birakiyor bence beni artik su niyetine goruyor😃
Neseuygar08 Maviimm evet bendede aynı oldu daha seyrek emdı sonra sadece gece emdı sonrada bıraktı kendılığınden suan emmıyor 13 aylık
Maviimm Myrose evet dün taş gibiydi bugün resmen azaldı hiç emmedi sanki çekiliyo sütüm çok üzülüyorum ya. Emmeyi çok sever normalde beni her gördüğünde yakama yapışır ama niye böyle oldu anlamadım
Hicran34 Bizde de tam tersi 10 gun oldu yasina gireli .huyu suyu degisti resmen .sadece emmek istiyo .ek gidaya yanasmiyo .insallah gecici bir surectir .doyduğunu hic dusunmuyorum cunku
Maviimm Hicran34 annem çok fazl yediriyo kızımın ağzı boş kalmıyor ki ben pna yoruyorum inşallah sebep çok el gıda almasıdır
Myrose Hicran34 1 yaş dönemi oluyormuş ek gıda istememe durumu hatta bir kaç ay sürebiliyormuş benim kızımda öyle malesef. Sabırla yemesede önüne mutlaka yemek koyun zorlamamanızı tavsiye ederim 🌸
Myrose Maviimm benim kızım teyzeleriyle olduğu zaman beni unutur mesela o zamanlar 5 saat emmediği olur belki oyalandığı bişeyler olabilirmi? Birde dediğim gibi ek gidayı fazla alıyor olabilir. Sütün kesilmemesi için düzenli emmesi lazım
Hicran34 Myrose bende ona bagliyorum ınsallah o yuzdendir de gelir gecer .her firsatta onune koyuyorum bisyler .zorlamadan tabi ki .bakalim ne zaman gececek :)
Myrose Hicran34 bende de aynı durumlar sürekli değişik değişik bişeyler koyuyorum önüne azar azarda olsa yiyor. 14 aylık olmasına 4 gün kaldı inşallah biraz daha düzelir diye dua ediyorum bende 😊
Maviimm Neseuygar08 çok üzüldüm suan ben iki yaş emzirmeyi istiyordum çok seviyorum emzirmeyi de. Yani böyle kendi kendine bırakması da iyi ama erken değil mi🥲
Neseuygar08 Maviimm erken tabıkı cok ıstedım emsın dıye ama olmadı doğdu doğalı zaten emme pblemı hep vardı sonunda bıraktı nazardan cok şey oluyo valla benımkıde hep nazardan oldu çok üzgünüm