Aysah Bebegm 3 aylik ama hala her beslenme sonrası kusuyor.. Dr aptamil ar isimli anayı önerdi.. bebelac gold ar de varmış kullanan var mı bu mamalar nasıl
birannebirmelek Aysah 6 ay kullandım bebelac ar ve bebelac thıckener memnundum kilo alımı iyiydi ve kusmasını çok çok azaltmıştı
lunamilaa Aysah emen bebeye mama dayatma bacım boşuna kızım 1 yaşına girdi hala kusuyor ek gıdaya geçene kadar çok fazlaysı yavaş yavaş azaldı günde 10 defa kusan kızım şimdi 1 2 kere kusuyor yani kusması senin sütünle alakalı çok takılma emzir gitsin
FatmaKrbkl lunamilaa reflü olan bebeklerde kusma kilo alımını önler doktorun önerileri reflü mamaları, emzirmeyle geçmez ki