17 aylık bebeğim . Şehir dışından kayınvalidem , kayınpederim geldiler kızım ger gelmelerinde zaman sonra alışır onlara . Ancak bu sefer inanılmaz agresif asla istemiyor onları , odadan bile ayrilamiyorum çığlık kiyamet kopuyor . Gözü surekli bende ya da kucağımda geziyor sürekli . Dedesi oyun kurmaya çalışıyor sıkı sıkı koluma yapisiyor öyle bakıyor oyuna . Güya ben dinleneyim diye geldiler mahvoldum 1 haftadir . Uyanıyor keyifli onları görüyor basıyor çığlığı . Alışsın diye biraz onlara teşvik etmeye çalışiyorum asla kabul etmiyor . Yururken diğer elinden babannesi tutmaya çalışıyor hemen itiyor ağlayarak kucağa çıkıyor . Yazık hiç sevip dokunamadilar . Ne yemek yapabiliyorum ne wc gidebiliyorum inanılmaz yoruldum . Neden hala geçmedi dersiniz 1 haftadir üstelik şubatta ise döneceğim onlar bakacak .