Arkadaşlar aranızda illaki Bilenleriniz vardır ama bilmeyenler için bugünkü pişik postundan sonra kendi tecrübemi paylaşmak istedim. Oğlum ilk doğduğunda pişik oldu derileri soyuldu biz birsürü krem denememize rağmen en son travazol ile kısa sürede kurtulduk. O piştikten sonra hayatımızdan ıslak mendili çıkardık ve bebeğimin poposunu kurulamadan asla bezi kapatmadım. En önemli püf nokta bu ikisi olduğunu düşünüyorum koruyucu krem bile kullanmaya gerek kalmıyor sadece banyodan sonra sürüyorum krem.