Benim oğlum 2.5 aylık gündüzleri 3 3 buçuk saatte bir veriyorum. Uyuyosa eğer mümkün olduğunca uyandirmamaya çalışıyorum. Baktım fazla uyudu ki oğlum uykuya düşkün uykusunda veriyorum. Gerçi acıkınca uyaniyo zaten. Ama geceleri kendi uyaniyo zaten acıkınca uyandırmiyorum. Son 1 aydır bu şekilde