Benim bebeğim 3 aylıkken benimle birlikte covid oldu . Meme mama devam ediyorduk zaten . Doktora danistik . Emzirmeye devam et , maskeli şekilde ve emzirme dışında kendinden uzak tut demişti . Ateşini kontrol et ,calpol kullanabilirsin fakat inatçı ateş durumunda hastaneye gel dedi . Emiyorsa iştah durumu normalse ve keyfi yerinde gibiyse sıkıntı yok aynen devam demişti . Bir de 2-3 gün ishal gibiydi . Sonra toparladı çok şükür. Siz de bunlara dikkat edin. Ama yine de doktora da danışın tabiki