Akays Merhaba arkadaşlar bebeğim 51 günlük ve çok fazla salya tükürük akıyor ağzından neden böyle oldu acaba bi bilgisi olan var mı ? Emzikten kaynaklı olabilir mi ?
Egecim Akays çok normal tükürük bezleri çalışıyor. Benim bebeğimde öyleydin5 aylık olacak hala aynı sayılır
Kami0684 Akays tabiki normal tükürük bezleri çalışmaya başlıyor bu aylarda tükürükle başa çıkamıyorlar bu salyalı halleri coookk uzun sürecek alışın kaygılanmayın 🤗
Kemalinannesi Erken diş çıkarabilir 4 aylık gibi ama o tükürükler sonra salyalara dönüşcek merak etme sıkıntı yok normal 😊
Kemalinannesi Akays 8 aylık oğlum bir dişi var ikinci de geliyo eller ağızda her yer salya söyliyim 😉
Akays Kemalinannesi salyalar başladı başlayalı yanakları sertleşti sanki yara oluyor gibi sizde de böyle miydi
Kami0684 Akays çok tatlı oluyorlar ama 😍 boyna takılan penye önlüklerden aldım ben kovboy önlüğü gibi olanlardan sürekli takıyorum yoksa hep kiyafetlerini ıslatıyorlar
Kemalinannesi Akays yanaklarda değiş de çene kısmında sivilce gibi oluyo sürekli ıslak olduğundan silmeye yetişemiyorsun 😊