Merhaba oglusum 4 ay 13 günlük ama masallah durmuyor yani sürekli ilgi istiyor evet gayet doğal ben elimden geldiğince ilgilenmeye çalışıyorum fakat mesela gunduz uykusunda ayakta uyuyacak ayaktan bırakınca basıyor yayagarayi ama alisti artik alisti ama asla ayagimda tutmadım dogdundan beri uyudu biraktim ama artık bırakamıyorum hadi uyansın diyorum uykusunu alamadi icin bu seferde durmuyor gece bütün işimi yapmaya çalışıyordum yemek vs ama 1 hafta önce sunnet olduk gece uykumuzunda düzeni gitti 8 de uyuyordu 6 da uyanıyordu suan yine 8 de uyuyo 9 gibi uyaniyor hadi diyorum sallasam uyumaz bekliyorum en fazla 20 dk uykusu var geri yatiriyorum ama salla salla 12 sonra dalgin uyuyo bırakıyorum ama bu seferde gecenin 12 sinden sonra insanin bisi yapası gelmiyor ki sizlerinde boyle mi nolur tek olmadimi söyleyin yetişemiyorum diye kendimi yiyip bitiriyorum yapamıyorum çünkü 😢 bu durumlar gecer diye ümit ediyorum en azindan yurutec zamani gelince yada ne bilim oturmaya basladinda insallah