Sadeceanne1612 Normalde bebelac gold 2 kullanıyoruz 5 aydır şu an oğlum 7 Ay 11 günlük eşim o çeşidi bulamamış bebelac 2 almış masamıza az var yarın sabahı anca çıkarır yarın sabah gidip değiştirsek mi yoksa bunu kullansak sorun olur mu
NukleerBaslikliKizz Sadeceanne1612 Biz ikisini de kullandık sorun yaşamadık ama siz de yaşamazsiniz diyemem her çocukta farklı oluyo