Sevgili anneler,
9 aylık bebeğim adeta yaka iğnem oldu.
Yatağında tek yattığını farkedince sabaha kadar yarım saat arayla uyanmaya başladı (bu neyin nesi?!😵💫)
Şimdi bebeğime montessori yatak yaptırmaya karar verdim. Tahmin edeceğiniz gibi bazen birlikte yatmamız icap edecek. Etmese de koklamak için yanında uyuyakalmış numarası yapabilirim ❤️🔥
Bebeğim de sağ olsun çok deli uyuyor. 90×200 ya da 100×200 yerine 120×200 mü yaptırsam acaba diyorum. Bu ebatı kullanan annelerimiz var mı?
Bir de böyle bir yatak yaptırırken “aman şuna dikkat edin, bin pişman oldum!” dediğiniz bir şey var mı? Önerilerinizi bekliyorum🥰🙏🏻