PelinBacak benim kızım 14 ay bir haftalık aşağı yukarı aynı bakarak anne diye çağırmıyor sadece ablasının peşinden abaa aba diye bağırır köpek deyince hav hav diyor ee ee deyince ayağında sallıyor oyuncağını bence normal gelişimleri her çocuk farklı ama kendimden biliyorum büyük kızım bu ayda çok konuşurdu cümle kurmaya başlamıştı 18 aylık küçük kızım ona göre biraz daha geri gidiyor ama fiziksel olarak küçük kızım önde yAni velhasıl hepsi birbirini yakalıyor büyüyünce