Yaklaşık 1,5 ay önce yaşadım bu durumu gerçekten çok kötü bi tecrübe oldu benim için bebeğim kendinden geçti kucağıma aldığım gibi sokağa çıktım bağırdım herkes yardıma koştu ambulans vs çağırdılar anneliğin en acemi anlarını yaşadım tahlil vs yapıldı havale buldusu rastlanmadı testlerde ama o korku yetti 😢Sizede çok çok geçmiş olsun Rabbim bi daha yaşatmasın 🤲🏻Acil şifalar 🍀