Portakal büyük ve hafif çanta daha iyi olur sanırım ben sırt çantası kullaniyorum suyu sıcak ve soğuk tutabilen termal ozellikli içine herşeyi koyabiliyorum yinede bosluk kaliyo ara ara mama verdigim icin bazen sütümü sagip koyuyorum bazen mamayi küçük kap var ona koyuyorum hava almicak şekilde kapatiyorum agzini. Ama çanta cok ağır canım keşke başka alsaydım diyorum mama kullanmicagim zamanlar için sende kendine kucuk bi mama kabı alip istedigin çantayı kullanabilirsin