Kızlar bebeğim 5aylık ve 2-3aylıktan bu yana çok uzun süt emdiği için yatarak emzirmeye başladım. Şimdi de alıştığı için hiç kucağımda emmiyor 🥲atak ve keşif dönemindeyiz biliyorum ve o yüzden hep yatağımıza gelip uzanıp süt verdim etrafımı incelemesin diye. Şimdi asla yatağımızda dahi kucağımda süt emmiyor. Zor bir durum oldu benim için özellikle dışarda. Bu geçici bir durum mudur? Nasıl başa çıkabilirim?😬😬