Dilara9406 Dün 3 aylık oldu oğlum. 10 günlük olduğundan bu yana gaz sorunumuz var. Kıvrana kıvrana uyuyamıyo geceleri 6-7 defa uyanır emer emerken kıvranır ağlar. Öyle sabahı ediyoruz. Masajlar spalar banyolar kovaya sokmalar damlalar kiraz çekirdekleri kimyon içmeler ne var ne yok hepsini yaptım. Gaz yapacak diye hiç bişey yemedim. Yok bitmedi bitmiyo. Azalmadı bile hatta 2,5 aydan sonra daha da arttı diyebilirim. Alerjik bulgu yok diyetler sonuç vermedi. Çok yoruldum dayanacak gücüm kalmadı. Onun ağlamalarına dayanamıyorum kıyamıyorum yavrum resmen acı çekiyo hiç bişey yapamıyorum. Umarım biter bi an önce sizinki de çok zor çok.