Hlytnatgb burda bebeğin kaçıncı haftada doğduğu, gelişimi, sağlığı ve kilosu önemli. Ben mama +emzirme şeklinde gidiyordum. Doktorum 5. Ay dolunca tadımlara başlayalım dedi. Ama eğer anne sadece emziriyorsa, mama hiç vermiyorsa genelde 6. Ayda başlatıyorlar. Onun bunun gazına gelip bi’ şey vermeyin ama bana da çok söylediler, hiç kulak asmadım. Bebeğiniz eğer 40. Haftadan önce doğduysa zaten 6. Aydan önce sindirim sistemi tam gelişmemiş olabiliyor. Bana doktorum bu şekilde söylemişti. Benim kız 42. Haftada geldi, ben biraz da ondan rahattım.