Benim oğlum hemofili hastası devlette doğum yaptım ama yer olmadığı için özele sevk ettiler ve oğlumda faktör eksikliği olduğunu bilmiyorlardı test yaptıktan sonra öğrendiler kafası çok büyüktü doğduğunda hep hidrosefali dediler ilacı vermek için rapor çıkarmak lazım ama raporuda sadece araştırma hastanesi çıkarır onlarda da yer olmdığı için oğlumu almadılar 4 buçuk aylık oldu oğlum ve şuan durumu çok kötü tedavilere yanıt vermiyor cihaza bağlı yapacağımız bişey yok Allah için bişey bilen daha önce böyle bi hastanın iyileştiğini bilen varmı acaba