TZA Ben yanlış mı yaptım 38+6 doğdu kızım Doğum tarihini yazdım 40 ını doldurmamış oluyor ya yanlış mı yaptım anlayamadım 😕
Momofaboy TZA son adet tarihine göre tahmini doğum tarihini istiyor. Açıklaması yazılı zaten ayarlar kısmında.
ikos58 TZA dogum tarıhını degıl canım normal zamana gore tahmını dogum tarıhını yzacaksın. Mesela benım oglum 29 hazıran dogumlu ama beklenen tarıh 13 temmuzdu o yuzden 13 temmuz gırdım programa
Jrarya TZA beklenen doğum tarihini yazmanız gerekiyo benim kızım 28 ağustosta doğdu ancak beklenen tarihi 5 eylüldü ben 5 eylülü yazdım mesela
ikos58 [bilinmeyen] Bu sıçramadan geçtikten sonra bebeğinizin neler yapabileceğine dair örnekler: • Bir şeyi gözleriyle akıcı bir şekilde takip eder. • Bir şeyi takip ederken başını akıcı bir şekilde çevirir. • Daha hayat dolu ve aktiftir, kıpır kıpırdır ve tüm yönlere dönmeye başlar. • Karnının üstünden sırtının üstüne dönebilir (tabii biraz yardımla). • Çıngırağını sallar. • Çığlık atmak, mırıldanmak ve bağırmak gibi sesiyle yapabileceği yeni şeyleri keşfeder. • Tükürüğüyle baloncuklar yapar. • Bir şeyin eğlenceli veya ilginç olduğunu düşündüğünde bunu hareketleriyle net bir şekilde gösterir. • Yumuşak ışıktan yavaş yavaş parlak ışığa dönen ampullerden büyük keyif alır. • Kademe kademe alçalan veya kademe kademe yükselen seslerden büyük keyif alır. Not: Bir bebek bunların hepsini asla tek seferde yapamaz!
TZA Jrarya yalnız şöyle bi şey var bizim planlı sezaryendi doktor 2 ay öncesinden vermişti tarihini bu beklenen tarih mi oluyo
Jrarya TZA benimde planlı sezeryandı normal doğum istemedim ama normal beklenen tarihi istediği için uygulama o tarihi girdim
EsmaGnc TZA doğum tariğini yazmayacaksınız son adet tarihine göre doğması gereken tarih ne ise onu yazmanız gerekiyor .