Meryrel geçmiş olsun. Ben de kovidmişim bebeğime bulaştı 3 gün ateşler içinde yandı. 39.5 la acile gittik fitil+şurup ılık press şeklinde ilerledik. Ama ateş çok dirençli 4 saatte bir dönüşümlü ilaç verecek olsam da 2.5 saatten somra ateş 38 in üzerine atıyordu kendini. 2 kere serum yedi. Antibiyotik verdi doktor 1 sabah 1 akşam kullandım sonra pat ateş kendi kendime kesildi. Ateşi çıkmadığı için ateş düşürücüyü de kestim. İnanılmaz bişey ama o düşmeyen ateş pat gitti