Terlikgeliyor Aylık aşımızı olduk sabah bişey yoktu ilaç verdim şimdi titriyodu ateşi yükselecek heralde dedim mamadan hemen sonra ateş düşürücü verdim ama kustu her mama sonrası olduğu gibi. Ateş düşürücü yeniden vermelimiyim ağır gelir mi ?
Stateofmotherhood Terlikgeliyor İlk 20 dk içerisinde kustuysa tam doz tekrarlayabilirsiniz. Ama 20 dk geçti ise vermenize gerek yok