Keremikoo teyzem haklı var ki yiyor yalancı iftiracı 😂 seneler önce ogrenci değişim programı ile İtalya’dan biri gelmisti üniversitemize bir öğlen kantinde birşeyler yiyeceğiz çoğunluk patso sipariş veriyor (hem ucuz hemde en doyurucu o öğrenci için😂) havada hep bir patsolar 7 oldu 8 oldu diye yankılanan bir patso sipariş trafiği var, çocukta bir şeyler yiyecek menüye bakıyor merakta etti tabi okadar çok konuşulunca bana patso ne diye sordu, ekmek arası patates kızartması olduğunu anlattım,çocuk bir süre dusundukten sonra iyi de onun besin değeri ne?karbonhidrat içine karbonhidrat ne besleyiciligi var ki tarzında bir soru sormuştu şaşırarak. Öyle boş boş bakmistim ki suratına ne diyeceğimi bilemedim bir süre 😂😂 nedense su anlattığın olayın üstüne bu yaşadığım geldi aklima 😂 fakirlik toplum geneline öyle bir işlemiş ki gerçekten ekmeksiz doymuyoruz en kolay ve ucuz ona erisebiliyoruz cunku, dışardan bir şey yeniyorsa yemeğin içeriğinden çok parasına ve miktarına bakıyoruz ne yediğimiz kriter olarak daha geri sıralarda. Alım gücü düştükce tek yönlü karbonhidrat ağırlıklı beslenme alıp başını gidiyor, adamın tek derdi karnını doyurabilmek oluyor çünkü o kim kopek ki protein tüketeyim mevyemi sebzemi beslenmemden eksik etmeyeyim derdine düşsün ?? Doyursun işte karnıni kessin sesini. Sonra da biri çıksın geçim sıkıntısından bahsediyor şikayet ediyor diye cahil cahil sorsun işte madem yiyecek ekmeğin yok bu halin ne diye 😏😏