Tunaaslan11 her doktorun tarzı farklı. Aslında bu işte doğru yada yanlış diye birşey yok. Biz de haftaya başlayacağız doktorumuz meyve ile başlamamızı istedi. 3 gün kuralıyla işte elma, armut, kayısı, şeftali gibi meyveleri cam rendeyle rendeleyerek miktar kısıtlaması olmadan günde 3 öğün saat sabah 10 da öğlen 1 de ve öğleden sonra 3 de 3 öğün ver dedi. Meyveleri teker teker verip sonra pirinç ve irmikle meyve püreleri hazırlayabilirsin.meyvelerde ilk etapta tropik meyvelerden uzak dur dedi. Sebzelere ise meyve işi bittikten sonra başlayacağız. Sebzeleri de 3 gün kuralıyla haşlayıp çatalla ezip üzerine bir yemek kaşığı zeytinyağı ile vermemi söyledi. Sebzeye geçince su vermeye başlacağız. Sebzelerden ise özellikle patlıcanı vermememi söyledi bebek için besleyiciliği yok ayrıca nikotin içeriyor dedi. Sebzeler de de aynı şekilde 3 gün denediğimiz sebzeleri karıştırıp püre çorba vs yapabileceğiz.