Anneler benim kızımda o tarz sesler çıkarırdı. Genzini kaşır gibi bi ses, sürekli yutkunma, öksürme vs vs. Sonra kusmaları fışkırır gibi olmuştu. Doktora söyledim 2 aylık kontrolünde. Bebek reflüsü teşhisi koydu doktor. %70 bebekler yaşarmış. Ona göre değiştirdik herşeyi. Sizde vardır diye söylemiyorum yanlış anlamayın sakın. Sadece aynı tarz şikayetleri tecrübe ettiğim için aklınızda bulunsun. Şuan 5,5 aylık oldu. Herhangi bi sağlık problemi yok. Bebek reflüsünü bi araştırın, belirtilerini okuyun derim. Ciddi birşey değil bebek için zamanla geçiyor imiş. Sadece anne birazcık daha yoruluyor.