Fatmanurdmn benimki 1760 a kadar dustu sonra bana teslim edildi. Dusuk kiloli dogan nerdeyse tamamen anne sutuyle buyudu. Evet yani birkac kez mama almistir. Tansiyonum sebebiyle anne karninda cok kilo alamadi bebekler 5. Aya kadar baya onde gidiyolardi. Buyuk olanın kusma problemi var o yuzden beslenmesi duzensiz baya. O cok mama yiyor emmeyi pek sevmiyo. hipp kullaniyoruz onun icin.