2bebelimom_ Merhaba güzel anneler kaynımın düğünü olacak arabanın arkasına yazılacak güzel bir söz arıyoruz bulamadık sizler neler yazdırmıştınız bize fikir olsun şimdiden teşekkürler 🌸🥰
2bebelimom_ Halimea klasik güzel benimkinde de annemin ilk gelini yazıyordu basitti buna bulamıyoruz 😅
Sudee96 2bebelimom_ ay eşim aldık başa bela ama tatlı bela yazdırmıştı arkadaşıyla gidip arkadaşının manitası en yakım arkadaşımdı sildirmiştik yaa 😂 güzel bişey yazdıran oldumu diye girdim posta 😂
Sessiz_oyuncu Sudee96 aaa aynı durumu bende yaşadım ya ama sildirmek için çok geçti 🤣 arkadşının arabayı gelin arabası yaptık bunu yazıfr demiş eşim. Oda yazdırmış. 😁😁
Sadecan 2bebelimom_ eşimin gülüşüne hayran olmuştum ilk görüşte. Bunu da ona soylemistim. Bi güldüm iş nerelere geldi yazdırmış
Esoca38 2bebelimom_ İç içleri bakanını aldım, hükümet kurmaya gidiyorum yazdırmış eşim kuaföre gelince gördüm 😂 Altında minik çare Drogba mi ne yazmıştı çok koyu Galatasaraylidir 😂
Nurtalib 2bebelimom_ hayalimdi helalim oldu telefonunda hayalim diye kayitliyim o yuzden boyle yazdırmıştı eşim