Selam herkeze 10 hafyalık kızım var hem emzirip hemde biraz mama veriyorum. Beneğim hep gazlı bir bebekti ama ben yediklerime içtiklerime dikkat ediyorum ama yine gazı oluyor gazını çıkarmakta kakasını yapmakta çok zorlanıyor karnı şiş oluyor gaz damlasıda kullanıyorum mamasınıda aptamildi hipp organik kullanıyorum ama bi fayda yok gibi ya o ağladıkca benim ağlayasım geliyor uyuyamıyor ağlayarak uyanıyor gözleri kızarıyor uykusuzluktan herkez dur 40ı çıksın geçer dur iki aylık olsun geçer dedi ama geçmiyor 😢😢😢😢