DurununAnnesiiiii Kızlar merhaba. Aptamilden sma conforta geçtim. Gaz probleminden ötürü. İlk kez az önce verdim ve nerdeyse hepsini kustu. Mama değişikliğinde kusmak normal mi yaşayan varmı? Ah bu bebeleer ah canım kızım 🥰🥰
DurununAnnesiiiii cansueylul yok almıyor sadece mama sütüm kesildiği için son 15 gündür sadece mama yiyo