Zeyyynep hayır malesef yapılmadı ancak doktorumuz erken doğan küvezda kalan bebeklerde olabilen bir şey çok etkilemez sizinki sadece nöbet geçirdiği için öğrendiniz dedi. Sadece motor gelişimi geç geldi baska sıkıntı yaşamadık cok şükür. Benim kızım bir yaşında desteksiz ancak oturabiliyordu bazen düşüyordu 17 aylık yürüyüp 18 aylıkken emekledi şimdi 3 yaşında cok şükür bir sıkıntımız yok. Ama sizin için erken bence en azından 15 aylığa kadar bekleyebilirsiniz gibi geldi.