Alyaaderen Benim bebeğim 3 aylık olacak normalde her gün 1 kere 💩 yapardı son 15 gündür 2 günde 1 e düştü şimdi ise bugün 2. Gün hala yapmadı yarın 3. Gün endişelenmeli miyim ?🥺 benim gibi olan var mı
SeninAnnenBirMelektiYavrm Alyaaderen 10 güne kadar normal benimki haftada bir yapardı ☺️ tabi anne sütü alıyorsa
adenmoms Alyaaderen gayet normal doktorlar 10 güne kdar normal diyor. Benim bebegm de 2 günde bir yapıyordu smdi 7. Gününde yaptı. Hiç belli olmuyor . Bi kaç defada yapamadı diye kulak çubuğuyla yaptırmıştık cok alışmasın diye artık bekliyorum kendi doğal yolla yapsn diye . Kendide huzurlu olunca dokunmuyorum çok fazla ıkınmaları başlarsa artık ben uyarı veriyorum 🤷🏼♀️ bizde 5 gün sonra 3 aylık olucaz .
Eylulloo7 Alyaaderen biz 5 günde bir yapıyoruz dr normal dedi geçiş dönemi dedi 3-4 ay arası böyle olurmuş
Alyaaderen SeninAnnenBirMelektiYavrm anne sütü alıyor bugün bir tanıdığımız demekki artık sütün yarıyor dedi ne demek istedi anlamadım 😆
Alyaaderen adenmoms endişelenmeye başlamıştım bende çok sağol 🥺 normalde her gün mutlaka yapardı değişiyor demekki büyüdükçe 💩 uykularınız nasıl peki sizin
adenmoms Alyaaderen çok şükür akşam 10,11 gibi uyur sabah 8,8:30 uyanır 😂 gece bir defa emmek için uyanıyor . Gündüzleri yaka iğnesi kucakta hep kucakta şekerleme yapıyor öyle kesintisiz uykusu yok . Herhalde gece güzel uyuduğu icin yetiyor . Sizin nasıl ?
Alyaaderen adenmoms bir tek ben böyle sanıyordum bizim ki de hiç uyumuyor gündüzleri 🥺 şekerleme yapıyor büyük insan gibi 10 dk en fazla yarım saat uyuyor gece 1-2 gibi gece uykusuna geçiyor bizimki de gece açıkınca mızırdanıyor 5 6 gibi o da sonra 10 11 de güne başlıyor. 2 3 saat uyuyan bebeler var acaba biz de öi sorun var diye düşünüyordum 😆 bir sürü yöntem denedim yok uyumuyor yani uyumak istemiyor demekki dedim en sonunda bıraktım kendi haline
adenmoms Alyaaderen bence artık geceyle gündüzü ayırt ediyorlar . Gündüz görmek izlemek istiyorlar bu yüzden uykuya geçemiyorlar . En önemlisi gece zaten gece uyuyorsa cokta şeey etmemek gerek maşallah diyelim 😍😍😍