Selam arkadaşlar.bebeğim 3 ay 20 günlük oldu.ama 1 haftadır huzursuz.uykusu var ama gezmek istiyor kucakta..uyuşmadığı için ekstra huzursuz oluyor.herzaman uyuduğu pozisyonda uyumuyor çok geçi ağlıyor.yeni doktor kontrolünden geldik herhangi birşey yok ama neden böyledir acaba.ben anlayamıyorum derdini 😔